Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
-
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області; 67900, Україна , Одеська обл., селище Окни, вул. Незалежності, 2; Код ЄДРПОУ - 04379924; категорія - ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
-
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме: «Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Новоселівській в селі Гулянка Подільського району Одеської області», код за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
-
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-13-001422-а.
4. Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-13-001422-a
-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
Відомість обсягів робіт |
|
|||||||
|
|
|
||||||
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме: «Поточний ремонт водопровідної мережі по вулиці Новоселівській в селі Гулянка Подільського району Одеської області» |
|
|||||||
|
|
|||||||
|
№ п/п |
Найменування робіт та витрат
|
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
|||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Роздiл 1. Земляні роботи |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
1 |
Розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну, група ґрунту 2 |
м3 |
742,4 |
|
|||
|
2 |
Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт , група ґрунту 2 |
м3 |
742,4 |
|
|||
|
3
4 |
Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м, група ґрунту 2 Засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група ґрунту 2
|
м3
м3 |
121
121 |
|
|||
|
|
Роздiл 2. Водопровід |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Улаштування піщаної основи під трубопроводи |
м3 |
140,4 |
|
|||
|
6 |
Укладання труб поліетиленових діаметром 63 мм |
м |
760 |
|
|||
|
7 |
Укладання труб поліетиленових діаметром 40 мм |
м |
410 |
|
|||
|
8 |
Установлення сталевих засувок та клапанів зворотних діаметром 100 мм
|
шт |
2 |
|
|||
|
|
Роздiл 3. Колодязі оглядові |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
9 |
Улаштування круглих бетонних монолітних колодязів діаметром 1 м у сухих ґрунтах |
шт |
2 |
|
Строк надання послуг: до 31 липня 2025 року.
Учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.
Умови які повинен виконувати Виконавець:
Учасник/Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити своїх працівників необхідними інструментами, інвентарем, обладнанням, технікою тощо.
Виконання послуги повинно здійснюватись Виконавцем у денний час з дотриманням вимог техніки безпеки та норм з охорони праці.
Учасник/Виконавець зобов’язаний забезпечити відповідно до об’ємів послуг, зазначених в технічній специфікації, необхідну кількість працівників.
Не врахована Учасником/Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні, за яку він згодний виконати Договір.
В будь який момент під час надання послуг, Замовник має право перевіряти роботу Виконавця не втручаючись та не заважаючи йому, робити зауваження щодо якості та обсягу наданих послуг, у разі якщо якість послуг є незадовільною, Замовник може вимагати від Виконавця усунення недоліків у наданих послугах без додаткової оплати.
Остаточна пропозиція Учасника, якого визначено Переможцем, повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце надання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Переможець визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які будуть доручатися для виконання третім особам або субпідрядникам.
-
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби у послугах цього типу та визначений у кошторисі на 2025 рік, затверджений рішенням сесії Окнянської селищної ради №1907/49- VIII від 20.12.2024 року «Про бюджет Окнянської територіальної громади на 2025 рік».
-
Очікувана вартість предмета закупівлі: 609 691,00 грн. (шістсот дев’ять тисяч шістсот дев’яносто одна гривна 00 копійок), з ПДВ.
-
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі також враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та електронній системі закупівель "Prozorro".
9. Процедура закупівлі: застосовується процедура відкритих торів.