Чергова апаратна нарада
Сьогодні, 31 березня 2025 року, під головуванням Окнянського селищного голови Олега Бєлоуса пройшла чергова апаратна нарада.
На нараді були присутні заступники селищного голови Євгеній Ковтун та Павло Прачук, секретар селищної ради Олена Артьомова, начальники відділів та служб Окнянської селищної ради.
У ході наради обговорили актуальні питання життя громади.
За інформацією заступника селищного голови Павла Прачука, навчальні заклади громади відновили роботу після канікул. Підвіз, харчування здійснюються штатно. Підведено підсумки участі команд громади у ІІІ районному етапі змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги».
Результати змагань озвучив директор Окнянської ДЮСШ Валерій Кришталь.
-Маємо гарні результати участі у змаганнях наших команд, - каже Олег Бєлоус. -Дякую всім учасникам і тренерам за гарні виступи і підготовку. Селищна рада зацікавлена у розвитку спорту у громаді і продовжує працювати над оснащенням спортивних залів і дитячої спортивної школи для ще кращих результатів. Нам є куди рости і досягати ще кращих успіхів. Через спорт, тобто переможні виступи наших команд на районному, обласному, а тепер уже й всеукраїнському рівнях, про Окнянщину дізнається все більше людей. Це добре. Дякую, що попри перемоги на змаганнях, ви ще й пропагуєте здоровий спосіб життя.
-Звертаю увагу присутніх на необхідності ще більш результативно працювати над питанням надходжень до бюджету, - каже Олег Сергійович. -Для цього, як один із заходів, потрібно провести інвентаризацію земельних ділянок фізичних осіб: чи всі сплачують земельний податок. Ця робота вимагає пожвавлення і контролю.
На нараді заслухали також інформацію про роботу відділів та установ за минулий тиждень. Зокрема йшлося про роботу закладів культури, соціальний захист населення, захист прав та інтересів дітей, підтримку ветеранів та сімей військовослужбовців. Також обговорили питання цивільного захисту населення, земельних відносин, економічної сфери та фінансів.
За результатами апаратної наради надано відповідні доручення посадовцям в межах їх компетенції.