Окнянська громада
Одеська область, Подільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади

Дата: 21.11.2024 14:41
Кількість переглядів: 69

Фото без описуОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі, код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Найменування: Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області;

Місцезнаходження: 67900, Одеська область, Подільський район, селище Окни,                     вул. Незалежності, 2;

Код ЄДРПОУ - 04379924;

Категорія - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі, код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-20-010198-a

4. Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-20-010198-a

5 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з потребами замовника та відповідно до вимог чинних нормативних актів, зокрема Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій» та інших нормативно-правових документів, що регулюють земельні відносини в Україні.

6. Обґрунтування проведення закупівлі: 

Окнянською селищною радою Подільського району Одеської області було отримано Рішення ради оборони Одеської області від 10.10.2024 року №972/А-2024 відповідно до              п. 2 якого сільським, селищним, міським головам Одеської області було доручено вжити невідкладних заходів, зокрема щодо розгляду на засіданнях рад питань розроблення документації землеустрою стосовно меж територіальних громад.

Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж сіл, селищ, міст розробляються за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради. Тож, у відповідності до Рішення ради оборони Одеської області від 10.10.2024 року №972/А-2024 Окнянською селищною радою Подільського району Одеської області було прийнято Рішення №1810/45-VIII від 23.10.2024 року, яке є підставою для розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області.

Відповідно до ст. 461 Закону України «Про землеустрій» для встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних одиниць розробляються проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж відповідних адміністративно-територіальних одиниць.

Розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області дозволить чітко визначити межі території, на яку поширюється юрисдикція громади.

Це важливо для ефективного адміністрування, вирішення питань землекористування, планування розвитку та реалізації інфраструктурних проєктів, що входять до компетенції органів місцевого самоврядування.

Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та створення сприятливих умов їх територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій із збереженням їх природних ландшафтів та історико-культурної цінності, з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, і затвердженої містобудівної документації.

Чітко визначені межі території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області, сприятимуть більш ефективному управлінню та участі громадськості у прийнятті рішень. Громадяни, що поживають на території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області зможуть краще розуміти, яка територія входить до складу їхньої громади і які проблеми потребують вирішення.

Визначення меж території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області відіграє важливу роль у забезпеченні ефективного розподілу фінансових та матеріальних ресурсів між різними територіями. Це є критично важливим для розвитку інфраструктури, надання соціальних послуг та задоволення інших потреб громади.

Встановлення меж території має також важливе юридичне значення, адже воно визначає територіальну юрисдикцію та компетенцію органів влади на цій території. Таким чином, чітке визначення меж сприяє організації та ефективному функціонуванню селищної ради як адміністративної одиниці.

Отже, встановлення меж Окнянської селищної територіальної громади є необхідним для належного управління земельними ресурсами. Після здійснення цього процесу органи місцевого самоврядування отримують право на управління земельними ділянками, які включаються до території громади. Це передбачає внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру, що є необхідною умовою для подальшого використання земель в інтересах громади.

7. Очікувану вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".

Додатково проведено попередні ринкові консультації, під час яких отримано комерційні пропозиції від потенційних надавачів відповідних послуг. В результаті очікувана вартість закупівлі визначена на рівні 2 500 000 грн з ПДВ.

8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 500 000,00 грн з ПДВ.

9. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір бюджетного призначення сформовано з урахуванням обґрунтованих потреб у товарах, роботах чи послугах цього типу, передбачених у кошторисі на 2024 рік із врахуванням перспективного планування на 2025 рік. Очікувана вартість закупівлі розрахована на основі аналізу середніх ринкових цін на аналогічну продукцію шляхом ретельного моніторингу.

Згідно з листом Мінекономіки №3301-04/34980-06 від 20.08.2019, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є ключовим етапом підготовки до проведення процедур закупівлі. У цьому процесі використовується примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.

Методологія передбачає кілька способів розрахунку очікуваної вартості, серед яких:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Використання даних про закупівельні ціни попередніх аналогічних закупівель.

3. Оцінка вартості для товарів та послуг із державним регулюванням цін і тарифів.

4. Розрахунок вартості робіт.

З огляду на те, що послуги, які є предметом закупівлі, не підпадають під державне регулювання цін і відсутні дані про попередні аналогічні закупівлі, для розрахунку було обрано метод порівняння ринкових цін.

Цей метод передбачає:

- Аналіз загальнодоступної інформації про ціни в електронній системі закупівель «Prozorro» та на інших спеціалізованих майданчиках.

- Отримання щонайменше трьох цінових пропозицій від постачальників.

- Виключення із загального масиву цін даних, які суттєво відрізняються.

- Визначення середньоарифметичної вартості на основі узгоджених цін.

Замовником було проведено моніторинг цінових пропозицій у відкритих джерелах, зокрема в системі «Prozorro», що дозволило встановити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 2 500 000 грн з ПДВ. Такий підхід відповідає чинним нормативним вимогам і забезпечує прозорість та ефективність процесу закупівлі.

Тож, були проаналізовані наступні приклади схожих закупівель:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-23-011270-a, предмет: «Послуга з розроблення проєкту землеустрою щодо встановлення меж території Сквирської міської територіальної громади Білоцерківського району Київської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі», очікувана вартість – 3 000 000,00 грн з ПДВ (орієнтовна площа – 87 000,0000 га).

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-014559-a, предмет: «Розроблення проєкту землеустрою щодо встановлення меж території Куяльницької сільської територіальної громади Подільського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі (ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)», очікувана вартість – 2 700 000,00 грн з ПДВ (орієнтовна площа – 91 567 га).

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-013160-a, предмет: «Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж Подільської міської територіальної громади, Подільського району, Одеської області (ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)», очікувана вартість – 964 580,00 грн з ПДВ (орієнтовна площа – 11 000 га).

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-18-007138-a, предмет: «Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади», очікувана вартість – 2 500 000,00 грн з ПДВ (орієнтовна площа – 55 100 га).

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій для аналізу ринку. З цією метою Окнянською селищною радою Подільського району Одеської області було направлено запит від 04.11.2024 № 02-25/3313 до суб’єктів, які займаються розробленням документації із землеустрою. У запиті було зазначено необхідність надання комерційних пропозицій для визначення очікуваної вартості закупівлі.

У період із 04.11.2024 до 20.11.2024 Замовник отримав відповіді з комерційними пропозиціями щодо вартості землевпорядних послуг від шести організацій. Отримана інформація була використана для обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:

1.  ТОВ «Геометрікс» – 2 450 000,00 грн.

2.  Консорціум «ТГА Альянс» – 2 400 000,00 грн.

3. ТОВ «Аналітика» – 2 600 000,00 грн.

4. ТОВ «Компанія Геонікс» – 2 350 000,00 грн.

5. ТОВ «Подільський Земельний Центр»  2 660 500,00 грн.

6. ТОВ «Консультаційний центр» 700 000,00 грн.

Ці дані стали основою для визначення середньої вартості та подальшого планування закупівлі.

Замовником проаналізувавши надані дані здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі за методом порівняння ринкових цін. На основі цього очікувана вартість визначена у розмірі 2 500 000,00 грн з урахуванням ПДВ.

Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

Також слід врахувати, що розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі передбачає встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади, загальною орієнтовною площею 101 287,00 га. Процес встановлення меж території Окнянської селищної територіальної громади вимагає детального вивчення і аналізу існуючих та проектних меж території, а також вивчення документів із «Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель» та врахування правових аспектів. Це включає також перевірку кадастрових даних, координат поворотних точок суміжних земельних ділянок, даних індексно-кадастрової карти та матеріалів топографо-геодезичного знімання, які надаються Замовником.

Враховуючи вищевказані аспекти, розроблення даного виду документації є вкрай трудомістким і потребує значних організаційних зусиль.

10. Процедура закупівлі: Для закупівлі застосовується процедура відкритих торгів з особливостями згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних