Окнянська громада
Одеська область, Подільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 05.08.2024 14:25
Кількість переглядів: 86

Фото без описуОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

«послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування,  розташованих в межах Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі

(ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)»

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

  • Найменування: Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області;

  • Місцезнаходження: Україна, 67900, Одеська обл., Подільський р-н, селище Окни, вул. Незалежності, будинок 2;

  • Код ЄДРПОУ - 04379924;

  • Категорія - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Проведення інвентаризації земель, а саме: послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності для цілей поводження з відходами на території Окнянської селищної територіальної громади Подільського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення в геоінформаційній системі. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 79991000-7 Послуги з інвентаризації;

  2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-001145-a;

  3. Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-30-001145-a ;

  4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено у відповідності до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій» та інших діючих нормативно-правових актів, що регулюють земельні відносини в Україні.

  5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".

  6. Очікувану вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено за результатом моніторингу цін на ринку і складає 600 000,00 грн з ПДВ (отримано комерційні пропозиції від операторів ринку землевпорядних послуг).

  7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 600 000,00 грн з ПДВ.

  8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби у товарахроботахпослугах цього типу та визначений у кошторисі на 2024  рік. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар.

  9. Процедура закупівлі: застосовується процедура відкритих торгів з особливостями згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних