Робоча нарада з питань взаємодії структурних підрозділів Окнянської селищної ради
Сьогодні у Окнянській селищній раді відбулася робоча нарада під головуванням селищного голови Олега БЄЛОУСА з питань взаємодії структурних підрозділів Окнянської селищної ради з старостатами, відділом обслуговування громадян №13 Пенсійного фонду України, управлінням Держпродспоживслужби у Подільському районі в частині надання адміністративних послуг населенню.
На нараді були присутніми заступник селищного голови Павло ПРАЧУК, секретар селищної ради Олена Артьомова, начальник відділу Центру надання адміністративних послуг Окнянської селищної ради (ЦНАП) Ольга Ніколаєва, головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №13 ПФУ Валентина МАРИНЧУК, директор КУ «Центр надання соціальних послуг» Ольга РАТУШНЯК, головний спеціаліст відділу соціального захисту населення Євгенія КІПЕРА, головний спеціаліст Подільського районного управління Держпродспоживслужби в Одеській області Сергій МОРГАЧ, старости та діловоди старостинських округів.
Мета зустрічі: необхідність узгодження взаємодії та ефективної співпраці з питання покращення доступу мешканців старостинських округів до послуг, які надаються в Окнянській громаді.
Першочерговим завданням було і залишається забезпечення належного представництва та доступу до базових послуг у населених пунктах територіальної громади. Присутні спільно випрацьовували дієвий алгоритм покращення комунікації, яка має відбуватися між старостами, відділами надання послуг та мешканцями старостинських округів.
Також було наголошено на необхідності наповнення інформаційних стендів у кожному старостинському окрузі громади. Дані інформаційні стенди в першу чергу мають містити інформацію, щодо переліку документів, які необхідні для отримання тієї чи іншої соціальної допомоги.
Було акцентовано увагу присутніх, що працівники старостинського округу мають переконатися в тому, що у отримувача соціальної послуги перед тим як відвідувати ЦНАП чи інші відділи надання послуг наявні всі необхідні документи, які зазначені в переліку та необхідні для отримання певної соціальної допомоги. Вже при першому зверненні жителі громади мають отримати максимум уваги і консультативної допомоги аби не доводилося з одного і того ж питання їхати чи йти у відповідний відділ по кілька разів.
Було обговорено також необхідність ширшого інформування населення з важливих питань сьогодення у тому числі на сторінках старостатів у соціальних мережах.