Робота із зверненнями громадян є пріоритетною
За інформацією начальника загального відділу Окнянської селищної ради Галини Вакарчук протягом першого півріччя 2023 року на адресу селищної ради надійшло 732 звернення.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільше у своїх заявах громадяни порушують питання соціального захисту. Їх кількість становить – 579 і складає 79 відсотків від усіх звернень, які надійшли до селищної ради.
Найбільш актуальними є питання отримання матеріальної допомоги на лікування, надання соціальних послуг по догляду, надання гуманітарної допомоги громадянам.
На другому місці – земельні питання, на третьому – житлової політики.
На прийомі у голови селищної ради та у заступника голови побував 81 мешканець.
Усі звернення перебували на контролі у голови, на час його відсутності - у заступника голови та розглягуті виконавцями.
Порушень розгляду звернень немає.
За вказаний період зареєстровано 23 звернення на Урядову «гарячу лінію» з приводу надання гуманітарної допомоги.
З усіх звернень відповіді надіслано вчасно.
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Окнянської селищної ради є пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямована на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.