A A A K K K
для людей із порушенням зору
Окнянська громада
Одеська область, Подільський район

Інформує загальний відділ селищної ради

Дата: 03.04.2023 14:25
Кількість переглядів: 99

Інформує загальний відділ селищної ради:

На адресу виконавчого комітету Окнянської селищної ради протягом 1 кварталу 2023 року надійшло 467 звернень (проти аналогічного періоду 2022 року – 2515 звернень, їх кількість зменшилась на 2048 звернень).

Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільше у своїх зверненнях громадяни порушують питання соціального захисту, їх кількість становить - 380 (у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року їх кількість збільшилась на 289 заяв) і складає 81,4% від усіх звернень, які надійшли до селищної ради. Найбільш актуальним є питання отримання матеріальної допомоги на лікування, надання соціальних послуг по догляду, надання гуманітарної допомоги громадянам.

На другому місці громадяни порушували земельні питання щодо надання дозволу на оренду земельної ділянки, дозволу на надання в тимчасове користування земельної ділянки та інше. Кількість таких звернень складає 55.

На третьому місці питання житлової політики - 9 звернень надійшло до селищної ради (у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року - 1 звернення, їх кількість збільшилась на 8 і складає 1,9 % від усієї кількості звернень громадян). Найбільше у своїх зверненнях громадяни звертаються із заявами щодо квартирного обліку, зміни поштової адреси будинку, надання дозволу на розміщення тимчасових споруд на території Окнянської селищної ради.

Також у своїх зверненнях громадяни порушували питання комунального господарства - 3, праці і заробітної плати - 3, транспорту та зв’язку - 3, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 2, діяльності місцевих органів виконавчої влади - 1 та інші - 11.

Протягом звітного періоду до Окнянської селищної ради надійшло 467 звернень, в тому числі на прийомі у голови селищної ради та у заступника голови побувало 38 мешканців району (8,2% від усієї кількості звернень). Усі звернення громадян перебували на контролі у голови, на час його відсутності – заступника голови і були розглянуті виконавцями. Порушень термінів розгляду звернень немає.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Окнянської селищної ради надійшло 2 повторних звернення (у порівнянні з минулим аналогічним періодом їх кількість зменшилась на 2).

За 1 квартал 2023 року надійшло та розглянуто у встановлені законом терміни 7 запитів на публічну інформацію, у порівнянні за минулий аналогічний період 2022 року на 4 запити менше.

На Урядову «гарячу лінію» зареєстровано 13 звернень з приводу надання гуманітарної допомоги.

З усіх звернень були вчасно надані відповіді заявникам.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.