Електронний кабінет роботодавця - новий сучасний сервіс служби зайнятості
Послуги служби зайнятості стають більш доступними завдяки впровадженню нових сучасних сервісів. Один з них – електронний кабінет роботодавця. Фактично це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого можна отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Користуючись електронним кабінетом, роботодавці можуть оперативно здійснювати пошук необхідних кадрів, подавати звітність, а також отримувати інші послуги.
Для отримання більш детальної інформації та подальшої реєстрації в Електронному кабінеті роботодавця до Окнянського відділу Подільської філії Одеського ОЦЗ звернулась фізична особа - підприємець Брижата Наталя Володимирівна. З допомогою консультанта роботодавця Вергун Наталі був створений електронний кабінет.
Відтепер Наталя БРИЖАТА через власний «електронний кабінет» може:
- подавати звітність до служби зайнятості;
- переглядати:
• стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлених центром зайнятості претендентів на роботу;
• актуальні резюме шукачів роботи;
• тематику запланованих семінарів для роботодавців.
- створювати вакансії та передавати їх для подальшої модерації консультанту центру зайнятості;
- отримувати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.
Отож, шановні роботодавці, реєструйтеся та користуйтеся онлайн-послугами служби зайнятості.