Шановні мешканці Окнянської селищної ради! Інформуємо вас щодо отримання допомоги від ЮНІСЕФ
Програми грошової допомоги від ЮНІСЕФ “Спільно” — це додаткова підтримка багатодітних українських сімей під час війни.
Програма грошової допомоги «Спільно» від ЮНІСЕФ стала можливою завдяки фінансуванню Европейського Союзу, уряду Італії, Шведської агенції міжнародного розвитку SIDA та Центрального фонду реагування на надзвичайні ситуації CERF.
Критерії відповідності
На другому етапі програми, що розпочинається 15 червня, можуть взяти участь родини, що належать до однієї з двох категорій:
- Мають трьох і більше дітей до 18 років;
- Мають принаймні одну дитину з інвалідністю до 18 років.
Допомога надається сім’ям незалежно статусу ВПО, які перебувають у будь-якому регіоні України, але за умови, що вони не отримували грошової допомоги від ЮНІСЕФ чи іншої міжнародної гуманітарної організації після 24 лютого 2022 року.
Реєстрація та етапи перевірки заявки
Якщо ваша родина належить до однієї із зазначених категорій та потребує фінансової підтримки, заходьте на register.unicef.org. Це єдиний офіційний сайт реєстрації на програму грошової допомоги.
У Житомирській, Київській та Кіровоградській областях соціальні працівники у громадах персонально реєструють родини, відповідні критеріям програми. Якщо ви не можете зареєструватися самостійно і перебуваєте у одній із зазначених областей, будь ласка, зверніться до соціального працівника з відділу соціального захисту населення у вашій громаді чи районі.
Заповнення форми не означає, що ви отримаєте допомогу автоматично, адже дані буде перевірено на відповідність критеріям. Після реєстраціі? заявки проходять два етапи перевірки:
- Технічнии? відбір. Це перевірка наявності всіх обов’язкових даних і відсутності в них помилок. Якщо заявка прои?шла технічнии? відбір, голова домогосподарства отримує СМС. Повідомлення надходить на номер, вказании? у заявці. Технічна перевірка триває до двох тижнів, якщо це єдина зареєстрована заявка від родини (без дублікатів).
- Відбір на відповідність критеріям програми. Якщо ваша родина відповідає критеріям програми і ще не отримала допомоги від жодної іншоі? міжнародноі? гуманітарноі? організаціі?, вам буде нараховано кошти. Після грошового переказу надходить СМС для підтвердження отримання платежу.
ЮНІСЕФ надсилає СМС із з короткого номеру 4224.
Важливо! Не подавайте заявки кілька разів. Це збільшує час для технічного відбору та перевірки на відповідність критеріям програми, що спричиняє затримку виплат родинам, які відповідають критеріям програми.
Сума грошової допомоги
Сума грошової допомоги на місяць складає 2 220 грн на кожного члена сім’ї, але не більше як на п’ятьох осіб.
Родина отримує одноразову виплату за три місяці на вказаний у заявці банківський рахунок. Ідентифікаційний код і номер рахунку у форматі IBAN має належати одній людині, яка вказана у заявці як отримувач коштів. Помилки у внесенні цих даних можуть спричинити затримку виплат.
Як розрахувати суму допомоги?
Кількість членів родини х на 2 220 грн х 3 місяці, наприклад:
- якщо вас троє: 2 220 х 3 особи х 3 місяці, ви отримаєте 19 980 грн.
- якщо вас четверо: 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн.
- якщо вас п’ятеро чи більше: 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.
Читайте нижче блок «Запитання та відповіді», щоб дізнатися важливі деталі щодо реєстрації та отримання допомоги, або звертайтеся за номером гарячої лінії “Спільно” 0 800 600 017 (безоплатно, працює щодня з 8:00 до 22:00).
Реєстрація
Якщо ваше домогосподарство відповідає критеріям програми, заповніть анкету на саи?ті register.unicef.org, дотримуючись інструкціи?.
Впевніться, що всі обов’язкові дані внесені вірно, наприклад, ім’я, прізвище і по-батьків, ідентифікаційний код, номер рахунку у форматі IBAN та ін.Після заповнення анкети ви отримаєте ID-номер та QR-код.
Це підтвердження, що заявку зареєстровано (СМС про це не надходить). Якщо ви не отримали цих даних через технічнии? збіи?, повторіть реєстрацію. Збережіть ID-номер та QR-код.
Після реєстрації, заявки проходять 2 етапи перевірки:
- Технічний відбір, тобто перевірка чи наявні всі обов’язкові дані без помилок. Якщо заявка пройшла технічний відбір, вказаний у заявці голова домогосподарства отримаєте про це СМС на вказаний номер у заявці.
- Далі відібрані заявки перевіряють на відповідність критеріям програми. Якщо ваша родина відповідає критеріям програми і ще не отримала допомогу від іншої міжнародної гуманітарної організації, вам буде нарахована допомога. Після грошового переказу, вам надійде СМС для підтвердження отримання платежу.
Для нарахування допомоги слід заповнити всі обов’язкові розділи анкети. Це:
- згода на обробку персональних даних;
- місце перебування;
- номер телефону;
- дані всіх членів домогосподарства: повне ПІБ, посвідчення особи, ідентифікаційний код, дата народження, номер рахунку у форматі IBAN для особи, яка відповідатиме за отримання допомоги для всього домогосподарства).
Також важливо додати номер документу та фото свідоцтва про народження чи іншого документу дітей.
Якщо певних даних не буде внесено до анкети або вони не відповідатимуть дійсності, це може призвести до негативного рішення щодо заявки і відмови у нарахуванні допомоги.
Під час реєстрації необхідно буде вказати номер документу, який у вас доступний.
Будь ласка, уважно слідкуйте за інструкціями в анкеті.
Дуже важливо прослідкувати, щоб ви коректно вказали:
- повне прізвище, ім’я та побатьків голови домогосподарства, тобто людини, яка буде отримувати грошову допомогу на рахунок
- ідентифікаційний код
- номер рахунку у форматі IBAN
- дані і фото свідоцтва про народження дітей, які вказані у заявці.
Якщо у дитини є посвідчення дитини з інвалідністю, також важливо буде додати фото цього посвідчення.
Так, ви можете завантажити копію документів із додатку Дія.
Так,ви можете завантажити копію закордонного паспорту дитини замість свідоцтва про народження.
Якщо у вас нема жодного іншого діючого документу, ви можете вказати той документ, який у вас наявний, навіть якщо у нього закінчився термін дії
Наразі неможливо перевірити статус заявки самостійно.
Але пам’ ятайте, що після заповнення анкети ви маєте отримати ID-номер та QR-код. Це підтвердження, що заявку зареєстровано. СМС про це не надходить. Якщо ви не отримали цих даних через технічнии? збіи?, повторіть реєстрацію. Збережіть ID-номер та QR-код.
Наразі зареєструватися для участі в програмі всім можна на сайті. Якщо у вас немає можливості зробити це самостійно, попросіть довірену особу (родича, друга), яка має відповідні технічні можливості, подати заявку від вашого імені.
Будь ласка, не передавайте ваші персональні дані (банківський рахунок, дані документів) стороннім особам, яких ви не знаєте чи не довіряєте.
Окрім того, у Житомирській, Київській та Кіровоградській областях, соціальні працівники у громадах персонально реєструють родини, які відповідають критеріям програми. Будь ласка, зверніться до соціального працівника, який працює у відділі соціального захисту населення у вашій громаді чи районі. Команда ЮНІСЕФ працює, щоб розширити цю можливість для інших регіонів.
Ні, у ЮНІСЕФ чи його партнерів нема платних сервісів. Реєстрація на програму безкоштовна і відбувається тільки на сайті https://register.unicef.org/. Будь ласка, не передавайте ваші персональні дані (банківський рахунок, дані документів) стороннім особам.
ЮНІСЕФ співпрацює лише із соціальними працівниками і такими неурядовими організаціями як Triangle Generation Humanitaire, ГО «Українська освітня платформа», Українська мережа за права дитини та Українська фундація громадського здоров’я, Карітас Україна, Українська Академія Лідерства, гуманітарна місія “Проліска”, БФ “Розвиток футболу України”, “ІН ТАЧ ЮКРЕЙН”. Всі вони можуть пропонувати громадянам безоплатно зареєструвати анкету для отримання грошової допомоги від ЮНІСЕФ на сайті https://register.unicef.org/, а також допомагати в цьому тим, хто має обмежений доступ до технологій.
Окрім того, у Житомирській, Київській та Кіровоградській областях, соціальні працівники у громадах персонально реєструють родини, які відповідають критеріям програми. Будь ласка, зверніться до соціального працівника, який працює у відділі соціального захисту населення у вашій громаді чи районі. Наша команда працює, щоб розширити цю можливість для всіх регіонів.
Якщо вам відомо про осіб чи організації, які проводять реєстрацію та вимагають оплату, будь ласка, повідомте про це на гарячу лінію “Спільно” 0 800 600 017.
ЮНІСЕФ співпрацює лише із соціальними працівниками і такими неурядовими організаціями як Triangle Generation Humanitaire, ГО «Українська освітня платформа», Українська мережа за права дитини та Українська фундація громадського здоров’я, Карітас Україна, Українська Академія Лідерства, гуманітарна місія “Проліска”, БФ “Розвиток футболу України”, “ІН ТАЧ ЮКРЕЙН”. Всі вони можуть пропонувати громадянам безоплатно зареєструвати анкету для отримання грошової допомоги від ЮНІСЕФ на сайті https://register.unicef.org, а також допомагати в цьому тим, хто має обмежений доступ до технологій.
Окрім того, у Житомирській, Київській та Кіровоградській областях, соціальні працівники у громадах персонально реєструють родини, які відповідають критеріям програми. Будь ласка, зверніться до соціального працівника, який працює у відділі соціального захисту населення у вашій громаді чи районі. Наша команда працює, щоб розширити цю можливість для всіх регіонів.
Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 600 017. Цей номер є багатоканальним і безплатним. Оператор зареєструє ваш запит і передасть його до ЮНІСЕФ для оновлення даних. Для внесення змін оператор запитає певну інформацію, що дозволить підтвердити вашу особу, наприклад, реєстраційний номер (ID) вашої заявки, ім’я члена домогосподарства, який/яка буде отримувати допомогу. Будьте готові відповісти на ці запитання.
ЮНІСЕФ може ділитися вашими персональними даними лише з тими організаціями, на взаємодію з якими ви надали згоду, заповнюючи анкету.
Наприклад, ЮНІСЕФ має надавати інформацію про вас і вашу родину банку для здійснення переказу, але ці дані захищатимуть правила банківської таємниці.
ЮНІСЕФ може поділитися вашими даними з іншими гуманітарними організаціями, що надають допомогу відповідним категоріям громадян.
ЮНІСЕФ зберігає персональні дані на добре захищеному сервері в хмарі. Ми використовуємо якісні та перевірені методи шифрування, включаючи асиметричне шифрування в стані спокою та передачі, що забезпечує максимальну безпеку інформації.
Тільки реєстрація на сайті register.unicef.org і заповнення обов’язкових пунктів анкети дозволить вам потрапити в перелік кандидатів на отримання допомоги від ЮНІСЕФ.
Якщо ви не хочете надавати персональні дані, будь ласка, перегляньте інші програми ЮНІСЕФ і партнерів. Можливо, вони стануть вам у пригоді.
У будь-якому випадку вашим першим кроком для отримання допомоги від ЮНІСЕФ має стати реєстрація на сайті register.unicef.org. Тільки так ви маєте шанс отримати допомогу.
ЮНІСЕФ потрібно знати імена, прізвища, по батькові, дати народження, дані наявних документів та ідентифікаційних кодів всіх членів домогосподарства, а також мінімальну банківську інформацію основного отримувача допомоги (номер рахунку у форматі IBAN, куди можна переказати допомогу).
Після реєстрації, заявки проходять 2 етапи перевірки:
- Технічний відбір, тобто перевірка чи наявні всі обов’язкові дані без помилок. Якщо заявка пройшла технічний відбір, голова домогосподарства отримаєте про це СМС на вказаний номер у заявці.
- Далі відібрані заявки перевіряють на відповідність критеріям програми. Якщо ваша родина відповідає критеріям програми і ще не отримала допомогу від іншої міжнародної гуманітарної організації, вам буде нарахована допомога. Після грошового переказу, вам надійде СМС для підтвердження отримання платежу.
Будь ласка, очікуйте принаймні 2 тижні після реєстрації, аби ваша заявка пройшла технічну перевірку. Після того, ви можете звернутись на гарячу лінію “Спільно” 0 800 600 017 (щодня з 8:00 до 22:00, безоплатно).
Якщо ви відповідаєте критеріям, вам буде нараховано тримісячну допомогу в розмірі 2 220 грн на кожного члена домогосподарства, але не більше як на п’ятьох осіб.
Наприклад, якщо у вашому домогосподарстві четверо, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн. Або якщо вас п’ятеро чи більше, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.
Якщо ви підпадаєте під критерії програми, то цю суму ви отримаєте єдиним банківським переказом протягом 4-х тижнів після подання заявки.
Кількість членів домогосподарства х на 2 220 грн х 3 місяці, наприклад:
- якщо вас троє: 2 220 х 3 особи х 3 місяці, ви отримаєте 19 980 грн.
- якщо вас четверо: 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн.
- якщо вас п’ятеро чи більше: 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.
Ні, гуманітарна допомога від міжнародної організації не оподатковується. Відповідно до статті 165 Податкового кодексу України, сума благодійної допомоги, яка виплачена міжнародними благодійними організаціями які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.
Якщо ваше домогосподарство відповідає критеріям учасника програми, а наведені дані не викликають сумнівів і не потребують додаткового уточнення, основний отримувач допомоги може очікувати переказу на рахунок протягом чотирьох-шести тижнів після подання заявки через сайт register.unicef.org.
Якщо ви зареєстрували дві та більше заявок у будь-який період, час на технічну перевірку та перевірку на відповідність критеріям програми збільшується. Це спричиняє затримку виплат для родин, які відповідають критеріям програми.
Після реєстрації, заявки проходять 2 етапи перевірки:
- Технічний відбір, тобто перевірка чи наявні всі обов’язкові дані без помилок. Якщо заявка пройшла технічний відбір, голова домогосподарства отримаєте про це СМС на вказаний номер у заявці.
- Далі відібрані заявки перевіряють на відповідність критеріям програми. Якщо ваша родина відповідає критеріям програми і ще не отримала допомогу від іншої міжнародної гуманітарної організації, вам буде нарахована допомога. Після грошового переказу, вам надійде СМС для підтвердження отримання платежу.
Цей процес може зайняти від 4 тижнів. Якщо ви зареєстрували дві та більше заявок у будь-який період, час на технічну перевірку та перевірку на відповідність критеріям програми збільшується. Це спричиняє затримку виплат для родин, які відповідають критеріям програми.
На першому етапі ЮНІСЕФ здійснює виплату родинам, які відповідають критеріям, на кожного члена домогосподарства, але не більше як на 5 осіб. Програму розраховано на три місяці, а щомісячна сума на людину складає 2 220 грн.
Переказ здійснюється одноразово: на всіх осіб, за всі три місяці, єдиним платежем.
Наприклад, якщо у вашому домогосподарстві четверо, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн. Або якщо вас п’ятеро чи більше, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.
Цю суму ви отримаєте єдиним банківським переказом.
Якщо програму буде продовжено або в ЮНІСЕФ з’являться інші варіанти допомоги, ви отримаєте інформацію на вказаний email чи СМС.
Зазначте це в анкеті або зверніться на гарячу лінію 0 800 600 017, повідомивши ID-номер вашої заявки. Ми працюємо над створенням альтернативних способів надання допомоги, наприклад, через поштове відділення. Проте це, імовірно, означатиме, що ви отримаєте виплату не так швидко, як через банк.
ЮНІСЕФ вірить, що родини в цей скрутний час будуть використовувати кошти з максимальною користю для себе та своїх дітей. В майбутньому з вами можуть сконтактувати телефоном і попросити про відгук щодо ефективності наданої підтримки.
Ресурси для програм ЮНІСЕФ надходять із добровільних внесків урядів, міжурядових організацій, фондів, приватного сектору та окремих осіб. Саме ці ресурси ЮНІСЕФ використовує як джерела фінансування для підтримки програм та реалізації прав кожної дитини, особливо найбільш уразливих.
Проблеми із отриманням коштів
Якщо ви отримали сповіщення та повідомили банківський рахунок, але не отримали грошей, зв’яжіться зі своїм банком і уточніть чи працює ваш рахунок. Якщо ні, зверніться за телефоном гарячої лінії 0 800 600 017. Ми з’ясуємо ситуацію та сконтактуємо з вами.
Якщо ви не отримали допомоги, це може означати, що вказані вами дані не дозволяють визначити ваше домогосподарство як таке, що відповідає критеріям участі у програмі від ЮНІСЕФ на цьому етапі. Якщо ви вважаєте, що сталася помилка, ви можете надіслати апеляцію, і вашу анкету буде переглянуто. Для цього зверніться на гарячу лінію за номером 0 800 600 017 повідомте оператора, що хочете подати апеляцію.
Якщо ви хотіли би уточнити або виправити дані анкети, наприклад, через зміну життєвих обставин, це також можна зробити через гарячу лінію 0 800 600 017. Поясніть оператору що саме ви хочете змінити і чому. Проте зауважте, що подання апеляції не гарантує іншого рішення по заявці та нарахування допомоги.
Зверніться на гарячу лінію “Спільно” за номером 0 800 600 017. Оператор зафіксує ваше звернення та мету дзвінка, можливо уточнить деякі дані.
Якщо з’ясується, що ви відповідаєте вимогам до учасників програми, але отримали відмову у виплаті, з вами сконтактує один з партнерів ЮНІСЕФ, який відповідає за розгляд скарг і апеляцій.
Якщо дійсно сталася помилка, вашу справу буде переглянуто, і ви отримаєте допомогу. Але можливо у відмови була причина, наприклад, неправильно вказані дані.
Ми не можемо допомогти миттєво, але розуміємо, що в ситуації війни не завжди є можливість чекати на допомогу кілька тижнів. Тому ми передамо вашу справу на прискорений розгляд, що, можливо, дещо скоротить час очікування. Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію 0 800 600 017 та повідомте суть проблеми та ID-номер вашої заявки. ЮНІСЕФ зробить усе можливе, щоби ви отримали допомогу якнайшвидше.
ЮНІСЕФ реалізує різноманітні програми, спрямовані на захист дітей і родин з дітьми. Вони стосуються охорони здоров’я, психосоціальної підтримки, харчування, гігієни, освіти тощо. Зайдіть на сайт ЮНІСЕФ і перегляньте інші програми. Можливо ви знайдете ту, що відповідає вашим потребам.