Окнянська громада
Одеська область, Подільський район

Увага конкурс!

Дата: 11.07.2019 09:21
Кількість переглядів: 365

???°???????????? ???? ?·?°?????????? ???°???????????? ?????°???° ??????????????

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Окнянська селищна рада Окнянського району Одеської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади - начальника відділу земельних та майнових відносин Окнянської селищної ради .

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 29.12.2009 №406 встановити наступні вимоги до кандидата на посаду:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;

- вільне володіння державною мовою.

Заяви про участь у конкурсі та відповідні документи від кандидатів приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу , за адресою:

смт. Окни вул.Першотравнева, 31, Окнянська селищна рада, щоденно з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-15 год., у п’ятницю з 8-00 год. до 16-00 год., субота, неділя – вихідні дні. Довідки за телефонами: 2-10-53.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії селищної ради такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби ;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копія трудової книжки;

- копію військового квитка ( для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

 

З повагою

селищний голова                                О. С. Бєлоус


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних